keskiviikko 16. lokakuuta 2013

värjäystä ja ongelmaa

Juu eli tänään värjäsin hiuksii tummemmaks ja niist tuli melkee mustat,vaik siin ei ees näytetty et niist tulis näin tummat :/ ! Voin laittaa jonkunlaisen kuvan niist ja tällee...oon nyt mun serkuil, en tiiä jäädääks tänne yöks? Mul on kahen päivän pääst synttärit jeee ;) <33 Sit vihdoin täytän 13 !! En pariin päivään oo ollu kenenkää kaa :D Ihanaa ku alko syysloma ja nyt tuntuu et kuitenki huomen ku herään nii maa on jonku vitu lumen peitos x__X! Toivoisin et koskaa ei tarvis kokee sellast kurjuutta ja tuskaa!
    Mua ärsyttää ku mun pikkuveli puhuu ja pelaa KOKOAJAN jotai fuckin Minecraftii (en ees tiiä kirjotetaaks se noin mut ihsm)!? Koht ehk meen mun mummin kaa kattoo tiksin kampaamoon et oisko siel niit "Tangle Teezer" harjoi ja ehk pari hyvää hoitoainet :) Jos ostetaa niit nii laitan kuvaa teille;) ! Mutjoo..vähä harmittaa,mun piti nähä tänää yks mulle tosi tärkee poika mut siihen ei saa millää taval yhteyt </3 :'( !!! 
   Njaa,antaan olla,laitan nyt sen hiuksien värist olevan kuvan..!





<3:lla Henna :* !

1 kommentti: