perjantai 18. lokakuuta 2013

Tää päivä


Joo eli siis tänää oli mun synttärit ja oli iha jees pv :)! Rosa teki mulle mutakakun ja kortin,se kortti oli IHANA 💗!! Laitan siit kuvan tänne(; Sit mössötettii sitä ihanaa mutakakkuu <3 Ja kiitti siit kympist(; 
     Sit Rosan piti lähtee sen iskälle :( Sen jälkee olin Saran kaa ;) Se ei antanu mulrl mitää >:( ! No eii se mua haittaa ;D Meil oli kans kivaa,pyöriskeltii kylmässä tiksissä ja otettii pari kuvaa ja käytii raxis :)    
     Huomen ois tarkotus taas olla Saran kaa ja mentäs uimahallii ;) <33 Mut alan nyt laittelee niit tän päiväsii kuvii! 


    Tos on tommone aik huono laatune mut silti ihana kuva ;) <3 



   Sit tollane ku olin Raxis :D 


   Leikittii myös Junaraiteil ;) 



    Sit tos toi Rosan tekemä IHAN kortti :**



Kiitti molemmat täst ihanast päiväst 💗


❤️:lla Henna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti