torstai 17. lokakuuta 2013

Ostoksii ja asioit eiliselt


Mooi! Ilmotan nyt iha eka et oon puhelimel :D ! Mut siis eilen olin Jumbos mummin kaa ja laitan koht kuvii mun ostoksist:)! Ku olin autos matkal sinne Jumboon nii samal olin puhelimel ja luin et Robin on 18.00 jumbos jakamas nimmareit,sit olin sillee iha et "aah jee (;" 
    Sit aluks en ollu varma et missä se nimmari-jono menee,nii luovutin ja lähin vaa kaupoille mummin kaa. Sit jonku tunnin pääst menin taas kattoo sitä robinii ja vihdoin löysin sit sen jonon ja menin tietty jonottaa,sit kuitenki aattelin etten ehi  saamaa sitä nimmarii ku täs kestää varmasti tosi kauan. Sit kuitenki se jono eteni tosi nopee ja sain sen nimmarin ja myös ostin sen robinin uusimman levyn :) 
      Sit olin iha innoissaa ku näin robinin :D ! Sit ööm...lähettii vaa himoihi ja tällee,mut nyt laitan niit ostos kuvii:) 


    Tollane takki Zarasta ja makso 70€



    Sit tollane pipo Glitterist ja makso 8,90€ 





     Sit tos toi Shampoo ja Hoitoaine,ostettii ne jostai kampaamost. Makso yhteensä 51€ 


      Sit toi Tangle Teezer harja joka makso 17.90€ 



       Sit tos viel toi Robinin levy ja se nimmari:) Levy makso 18€ 



❤️:lla Henna




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti