torstai 3. lokakuuta 2013

Kuvii ja tällei

Nonii,täs on ollu iha kiva viikko,oon huomannu et sää on viilentyny entisestään ja syksy tulee ja mitä syksysempi,sitä lähempänä mun synttärit on♥:) Oon ollu aik paljon Olivian kaa ja laitan meist pari kuvaa ;D Sit Rosa lähetteli meijän hienoi makeup kuvii nii laitan niitäki tänne ;D ! Tänää meil tuli nettii ne koulukuvat,hyyi olin ihan kamalan näköne kaikis kuvis xd ! Laitan sellasen huonolaatusen kuvan siit mun yksityiskuvasta xp
    Oon nyt mummilla,se muutti lähiaikoin Vantaalle ja tossa se istuu vieressä ja naureskelee,se on nii rakas ja höpsö ;D ♥ ! Tää niide kone on hyvä ;) ♥ Tein tänää tylsyyden vuoks sellasen "No Mirror" haasteen ja siit tuli aik hehkee,laitan siitki ihanasta lopputuloksesta kuvan :D!
   OMG viel 15pv mun synttäreihi,sit oon iso tyttö ja 13v. ;** !♥  Oho..mummi anto mulle just äskö 20e (; ! Oon mummin ansiost masseis :DD ! Mun setä tulee koht hakee mut ja vie himaa,se on taxikuski ja sil on kiire nii pitää lopettaa kirjottelu ja alkaa laittelee niit kuvii! Nyt laitan niit :)
                  
                                                 Meikkasin Rosan xD !
                                               Täs tää koulukuva x__x
                                             Nää mun hienot kuvat (; ♥
                                                    Mä ja Olivia :*  ♥
                                             Mä ja Rosa xD
                                        Täs on tää mun uusin kuva :'D !
                                          Täs tää mun "No Mirror" kuva xDD
                                              Mä ja Oliviaaa:** ♥♥




Kiitti ku katoitte♥:*



♥;lla Henna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti